آموزش معلم
تنوع وجهی در پرتو آموزش ارزیاب در اندازه‌گیری عملکرد دهان: تحلیل راش چندوجهی

هومن بیژنی؛ سلیم سعید بنی اوراباه

دوره 11، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 255-290

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.63589.634

چکیده
  بدلیل اعمال سلیقه در ارزیابی مهارت گفتاری، تأکید زیادی بر دستیابی به سطح قابل قبولی از پایایی در میان مصححان شده است. اما دستیابی به پایایی بیشتر لزوما منجر به ارزیابیهای معتبرتر نمیشود. یکی از موضوعاتی که در ارزشیابی مهارت گفتاری میتواند باعث ایجاد هم پایایی و هم اعتبار نماید، آموزش مصححان است. اخیرا، از روش راش چند وجهی (MFRM) برای ...  بیشتر